BARTŁOMIEJ MICHALAK
ULUBIONY CYTAT MOTYWACYJNY/MOTTO:
Trener jest kimś, kto mówi ci, czego nie chcesz słyszeć, który widzi to, czego nie chcesz widzieć — po to, żebyś był kimś, kim zawsze chciałeś być
Tom Landry
Poza tym wierzę w ciężką pracę, nikt niczego nie dostanie za darmo. Trzeba stawiać sobie cele i wytrwale dążyć do nich!!!
W JAKIM OBSZARZE TRENINGU SIĘ SPECJALIZUJĘ:
- Tenis – Najchętniej nauczam i wprowadzam od podstaw w tajniki gry w tenisa. Biomechanika ruchu w tej dziedzinie to mój konik. Równie chętnie prowadzę zajęcia doskonalące technikę z młodzieżą i dorosłymi.
- Trening ogólnorozwojowy – siła, szybkość, wytrzymałość J
- Biegi średnio i długodystansowe – planowanie i programowanie treningu, doskonalenie techniki biegu, treningi indywidualne oraz grupowe, konsultacje zawodnicze.
MÓJ NAJWIĘKSZY SUKCES ZAWODOWY:
Zainspirowałem do trenowania tenisa dziesiątki a może nawet i setki osób w wieku od 3,5 do 75 lat.
CO LUBIĘ:
Trenować crossfit, ścigać się na gokartach, wędrować po górach
DLACZEGO WARTO TRENOWAĆ ZE MNĄ?
Tego nawet nie da się opisać. Przyjdź i sprawdź.
GDYBYM NIE BYŁ TRENEREM BYŁBYM:
Kierowcą rajdowym – uwielbiam sportowe samochody oraz emocje, jakie towarzyszą w trakcie dynamicznej jazdy.
JAKUB WINIARZ
ULUBIONY CYTAT MOTYWACYJNY/MOTTO: „Sukces to przechodzenie od porażki do porażki bez utraty entuzjazmu” – Winston Churchill
W JAKIM OBSZARZE TRENINGU SIĘ SPECJALIZUJĘ: Uczę gry w tenisa zarówno na poziomie początkującym jak i zaawansowanym.
MÓJ NAJWIĘKSZY SUKCES ZAWODOWY: Ukończyłem kurs instruktorski tenisa ziemnego z akredytacją PZT. Poprawiłem umiejętności techniczne oraz rozwinąłem pasje u wielu członków klubu.
CO LUBIĘ: Uwielbiam podróżować i uprawiać sport. Jestem fanem twórczości Stephana Kinga.
DLACZEGO WARTO TRENOWAĆ ZE MNĄ? Jestem otwartą osobą i łatwo nawiązuje kontakt z ludźmi. Zależy mi na tym, aby nauka gry w tenisa przede wszystkim sprawiała przyjemność.
GDYBYM NIE BYŁ TRENEREM BYŁBYM: Surferem lub snowboardzistą – uwielbiam kontakt z naturą i uczucie jakie sprawia jazda na desce.